210212

de senaste dagarna:

+ att ha haft en superbra helg. att fira fasters födelsedag med té & semlor. att lyssna på samma band en hel dag. att spendera en lördag med sushi, vin & superbra sällskap. att jobba förmiddag. att powernapa. att äta fondue till middag. att komma in på sina kurser. att sukta efter johnny 3 tears. att boka läkartid.

- att inte höra ordentligt. att inte kunna andas ordentligt. att ha ont i huvudet. att ha förkylningsblåsor. att vara trött men inte kunna sova. att inte få mail som man hoppas på att få. att det kliar i tänder och tandkött.

imorgon försvinner förhoppningsvis mina lock i öronen. eller vattnet jag har bakom mina trumhinnor. eller vad det nu än är. och jag längtar. jag hatar att inte kunna höra. bara så ni vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0