180212

Dagens
Insikt: öroninflammation suger & vitlök luktar äckligt.
Besatthet: glittrande bodylotion.
Frukost: rostade mackor med kaviar och ägg.
Humör: otroligt trött & insiktsfullt.
Vill ha: för mycket för att det ska verka vettigt.
Åkomma: ett lock på örat som övergått i öroninflammation.
Övrigt: jag saknar min mobil.


effektiv dag. jag har hunnit med en massa saker. som att snooza för länge, jobba, stanna kvar för länge på jobb, passa ellis, gå på lägenhetsvisning, umgås med både mamma och pappa, äta pizza, skaffa öroninflammation, prata med cumz' i telefon i två timmar och slutligen se några avsnitt the big bang theory. på schemat imorgon står stanrunda med amandu & vinkväll hos beigs. jag gillart'.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0