011012

a place where new waves come in, a place to begin. let go.

lyssnar på jj och bara älskar att det är lite för kallt i rummet för att det ska vara skönt. läser harry potter. igen. och önskar så att jag inte redan visste var enda liten sak som hände. tänker att jag saknar dig när jag egentligen nog bara saknar någon. längtar till vinter och snö, fast det egentligen är den årstid jag avskyr mest av allt. har fjärilar i magen för att jag ska på ett möte som kommer göra så himla mycket skillnad när det gäller allt. idag är det måndag och jag är tröttare än jag borde vara. tänker att jag borde sova för att ta igen sömn, men inser att det inte går. postar en fjortisegobild på mig själv och låtsas lite som att den inte är tagen ikväll, utan för några år sedan. godmorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0