181012

och jag hatar att jag mår sådär dåligt illa när jag tänker på dig. att jag ens tänker på dig. jag hatar att jag hoppas någonstans långt inne. och jag hatar att jag inte är modigare, att jag inte bara kan säga ifrån. fuck mig. och fuck dig.

jag älskar att varje dag går så fort som de gör. jag älskar att komma hem till mina killar varje dag. att hoppas, längta och önska. jag älskar att planera och se målet som jag så länge strävat efter. jag älskar att jag har stått ut, att jag vänt saker och ting. att jag äntligen vet vad jag vill.

det flyter på. snart är det november. för ett år sedan hade jag spenderat sex veckor i Thailand och var påväg för att upptäcka Malaysia. det är galet. helt galet vad tiden går. på ett sätt är det bra, för det behövs att tiden går fort. och på ett sätt är det dåligt. så dåligt. det är snart ett år sedan vi kom hem.

igår (egentligen idag) var en månad sedan jag bytte jobb, och jag är så glad för beslutet. så himla glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0