250213

allting känns plötsligt så jäkla mycket lättare. när man vet exakt slipper man undra. och undrar man inte, så längtar man inte.
_________
jag har haft en helt underbar helg. spenderade fredagkvällen ensam i soffan & bara mös med mig själv, väl behövd ensamtid. lördagen spenderades på jobb & sedan med att få välbehövt mysbesök efteråt. dagen började med kaffe hemma hos världens finaste vän, snabbmöte med två söta brudar & en hund innan bussen togs till Vellinge & kalas hos faster. kvällens avslutades med film hemma hos mina finfina föräldrar.
måndag imorgon & jag är allt annat än pepp. men what to do liksom? 11 ynka jäkla dagar kvar tills operation & jag är pepp så jag nästan dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0