280213

har spenderat ungefär hela kvällen med att mysa med mina killar. och nu, lagom tills jag verkligen måste sova, så sätter de igång & jazzar rundor. det känns verkligen som att de anser att min sovtid är absolut bästa lektiden. knappt okej.
____

idag är det exakt en vecka tills min operation. sju ynka dagar. fyra arbetsdagar sen smäller det. sen ligger jag där på operationsbordet & blir öppnad. och jag tror nog inte att jag någonsin längtat efter någonting mer just nu.
____

det är så mycket som snurrar i min skalle just nu att jag inte riktigt kan sova. dels peppen från att veta att operationen är så nära, men även ångesten över att allt kanske inte går
som man vill & som man planerat. saknaden av alldeles för många människor. och så besvikelsen. över hur många reagerar. så, nä. det är kanske inte så konstigt att jag inte riktigt kan sova. inte egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0